28 Temmuz 2015 Salı

Cyrene Advanced Acne & Oil Control Yüz Toniği


Merhaba,

Bugün size her ürününden ayrı memnun kaldığım, uzun süren cilt bakım ürünü arayışıma bir son veren başarılı bir markanın başarılı bir ürününden bahsedeceğim. Yağlı ve karma cilde sahip olanlar bilirler, T bölgemizi kontrol altına alabilmek, parlamasını engellemek için her yola başvururuz. Peki T bölgemizdeki yağlanma nasıl geçer? En azından nasıl azalır? Gözenekler nasıl sıkılaşır? Cilde zarar vermeyen tonik mümkün müdür? Bu yazıda hepsine cevap alabileceğinizi umuyorum.

Cyrene ürünleri nasıldır? Cyrene kimdir?


Öncelikle Cyrene yerli bir marka, yeni gelişen ve müşteri memnuniyetine son derece önem veren bir marka. Kendileriyle tanışmadan önce, yüzümün fotoğrafını da içeren bir mail yollamış ve ürün tavsiyesi istemiştim. Kullanmakta olduğum ürünlerin içeriklerini tek tek yorumlayıp, yüzüm hakkında tavsiyeler verip, neyi neden tavsiye ettiklerini uzun uzun anlatmalarıyla kendilerine saygı duydum ve hemen sipariş verdim. Bu ürün de bana tavsiye edilen ürünlerden biriydi. Açıkçası başlamadan önce bu kadar memnun kalacağımı bilmiyordum, tahmin edemiyordum daha doğrusu. Ancak daha ilk günlerde bile değişimi şaşkınlıkla izledikten sonra diğer ürünlerine de el attım. Fazla uzatmadan Cyrene Advanced Acne&Oil Control Papatya ve Yeşil Çay Özlü toniği tanıtmaya başlıyorum.

Alkol kokmayan -ki içinde alkol bulunmuyor, yani yüz için zararlı olan alkol çeşitleri kullanılmıyor daha doğrusu- cildime benden bile daha hassas davranan bir tonik. Cildim karma ve aşırı hassastır, çabuk reaksiyon gösterir. Bu tonik cildimi yakmıyor, tahriş etmiyor, kızartmıyor, irite etmiyor. Yüzümü yıkadıktan sonra miselar suyum ile temizliyor, arkasından bu toniği cildime yediriyorum. Burada önemli olan nokta ovalayarak değil, tampon hareketlerle uygulamanız. Arkasından nemlendiricimi sürüyorum.


Ne işe yaradı? 

Çok işe yaradı :) T bölgemdeki yağlanmayı kontrol altına aldı, gözeneklerimi eskisine kıyasla daha az belirgin hale getirdi, cildimi nemlendiriciye başarılı bir şekilde hazırladı, sağlıklı bir ışıltı sağladı. Kısacası benim bir tonikten beklentimi tam anlamıyla karşıladı. Bu nedenle hayatımda ilk defa bir tonikte ikinci şişeye geçtim.

Bir de kendisiyle ilgili, her mecrada anlattığım komik bir hikayem var. Miselar suyum ile yanyana duran bu toniği pamuğa döküp göz makyajımı temizlemeye çalışmışlığım var. Tam "Bozuldu mu bu su ya makyajımı çıkarmıyor artık" diyip kendi kendime söylenirken pamuğa dökmüş olduğum şeyin bu tonik olduğunu farkettim. Bu hikayenin ana fikri şu: Gözümü bile yakmayacak kadar nazik bir tonik, cildime asla zarar vermez.


Cyrene ürünlerini merak ediyorsanız, ileriki günlerde diğer ürünleri hakkında da yazılarımı bulabileceksiniz. İsterseniz kendilerine benim yaptığım gibi mail de atabilirsiniz :)

Sevgiler,

Ece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
https://www.freelancer.com/affiliates/ecerusen