24 Temmuz 2015 Cuma

Garnier Extra Açık Gümüş Sarı 111 ile evde dip boya yapmak



Kuaförlerden yıldım. 3 haneli rakamlar verip de saçımın hala turuncu açılması ve yıpranması beni deli ettiği için iş başa düştü ve saçımla ilgili tüm işlerimi evde kendim halletmeye karar verdim. Saçım da inatçı kabul ediyorum, ama bir fark yaratmayacaksa neden o koltukta kafamda boyayla can çekişeyim, cüzdanı kuaförde bırakayım? Önce bu iş için Davines saç boyalarına başvurdum. Saçımı gerçekten nazikçe açtı, ekstra bir yıpranmaya sebep olmadı. Ama kalın telli ve gür saçlarım olduğundan yine kuaförle aynı hesaba geliyordu bu nedenle çok övülen Garnier boyalarına bir şans vermek istedim. Öncelikle saçımın hali hazırda çok işlem görmüş ve yıpranmış olduğunu söylemem gerekiyor. Yani az sonra yazacağım kıyaslamalar doğal saçlardaki sonuçlarla farklı olabilir.




Garnier'nin bu boyasıyla Davines boyaları arasında, yıpranmış saçlarımda pek bir fark gözlemlemedim. Garnier de aynı şekilde aşırı yıpratmadan açtı, sonucu yine aynı oldu. Bu nedenle yoluma Garnier ile devam ediyorum zira bu boyanın tek kutusu 5tl, saçıma iki kutu yetiyor. Diplere ulaşma şansım yok, saç tellerim çok sık olduğundan mutlaka saçlarımın gövdesine de bulaşıyor boya. Bu nedenle komple uyguluyorum. Uygulamadan önce ya hindistancevizi yağı ya da yeni keşfettiğim Urban Care Shake&Repair onarıcı köpük(turuncu renk olan) sürüyorum, sonrasında boyayı sürüyorum. 40-50 dk civarı bekletip şampuan kullanmadan yıkıyorum. Yıkadıktan sonra duş esnasında saçımı havlu yardımıyla fazla sudan arındırıp, Davines'ın saç maskesini 15 dk saçımda bekletiyorum. Bu arada belirtmem gerek -ki onun da yazısı daha sonra gelecek- şu ana kadar kullandığım en etkili saç bakım ürünleri Davines ürünleri. Şampuanları da maskeleri de saçımı canlandırdı, yumuşattı. Boyaları için fazla fark gözlemlemedim ama bakım ürünleri kesinlikle fiyatlarını hakediyorlar. Konuya geri dönecek olursak maskeyi de arındırdıktan sonra saçımı havlu yardımıyla kurutuyor, dişli tokayla tepeden tutturuyorum.

Fotoğraflarda göreceğiniz gibi gövde kısmında pek bir fark olmasa da dip kısımlarını yumuşak bir tona, zarar vermeden açtı. Fiyat performans oranı çok başarılı bir ürün. Benimki gibi inatçı bir saç yapınız varsa kendisine bir şans vermenizi öneririm. Dip boya sarı saçın en zor, en masraflı kısımlarından biridir. 5tl gibi küçük bir ücretle saçınıza minimum hasarla güzel bir dip boya yapmak istiyorsanız Garnier Extra Açık Gümüş Sarı size gözüm kapalı tavsiye edeceğim ürünlerden biri.





Dip Boya




                                                                          Gövde





Sevgiler,

Ece              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
https://www.freelancer.com/affiliates/ecerusen