27 Temmuz 2015 Pazartesi

Milk Shake vs. Urban Care Saç Bakım Köpüğü karşılaştırması







Merhaba,
Bugün size mis gibi kokan yumuşacık iki üründen bahsedeceğim

Milk Shake Conditioning Whipped Cream
Urban Care Shake&Repair Keratin Complex

Önce gramaj karşılaştırması yapacak olursam Milk Shake 100ml 25tl civarında, Urban Care 150ml 22tl civarında. Yani aslına bakılırsa öyle aman aman bir fiyat farkı yok. Ama asıl fark kullanım alanlarında görülüyor.

Milk Shake'i duştan sonra nemi alınmış saça uygulayıp saçı kurutuyorsunuz, Urban Care duştan önce ve sonra hatta boya öncesi bile uygulanabiliyor. O yüzden ben yoluma Urban Care ile devam etme kararı aldım zira saçımı çok sık boyayan biriyim.


Milk Shake yumuşak ve parlak saçlar edinmenizi sağlıyor, Urban Care de yumuşatıyor ancak parlaklık konusunda Milk Shake kadar iyi olduğunu söyleyemem.

Milk Shake'in pompa kısmı daha kullanışlı, daha efektif. Urban Care daha zor sıkılıyor(kıyasla) ve bazen iki kere sıkmak zorunda kalabiliyorsunuz.

Milk Shake 2 gün sonra etkisini yitirirken, Urban Care daha uzun süreli yumuşaklık sağlıyor. Yani ikisinin de kendi açısından başarılı/başarısız olduğu kısımlar var.

Ama dediğim gibi, boya öncesi uygulama imkanımın olması benim için önemli bir faktör olduğundan ben yoluma Urban Care Shake&Repair Keratin Complex ile devam etmeyi düşünüyorum. Yine de aralarda fön çekmeden önce Milk Shake'in şekillendirici ve parlaklık verici etkisinden de faydalanacağım tabii ki :)

Sevgiler,

Ece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
https://www.freelancer.com/affiliates/ecerusen