7 Eylül 2015 Pazartesi

BH Cosmetics Galaxy Chic Far Paleti İncelemesi (Galaxy Chic Palette Review)

Merhaba,
Bugün size ülkemize yeni gelen bir markanın, BH Cosmetics'in Galaxy Chic far paletini tanıtmak istiyorum.
Öncelikle ben bir far insanı değilim, hiç olmadım. Hooded eyes denen illetten müzdarip olduğum için istersem gözüme gökkuşağını resmedeyim o yine de kalın bir eyeliner gibi görünür. Ama bu paleti görür görmez, dizaynına aşık oldum. Ben yurtdışından sipariş vermiştim, çok kısa bir sürede elime ulaşmıştı. Aylar sonra da kendileri ülkemize teşrif ettiler :)

Palet 18 renkten oluşuyor. Herbir renk, adını galaksi öğelerinden almış. Sedefli renkler, yapıları yumuşacık ve ince. Pigmentasyonu başarılı, en güzeli de ince olmasına rağmen öyle aşırı tozutmuyorlar. Uzun süre kalıcılar, buna rağmen temizlerken sizi yormadan çıkıyorlar.






Yukarıdaki swatchlardan gördüğünüz gibi ürünlerin rengi tok bir şekilde. Altına herhangi bir uygulaması yapılmamış, iki kat sürülmüş halleri. Renkler zor gibi görünse de aslında çok kullanışlı. Bazılarını aydınlatıcı olarak, bazılarını da allık olarak bile kullanabilirsiniz. Benim favori rengim, en son swatchtaki soldan ikinci renk olan Mars. Özellikle hafif uygulamada çok hoş bir renk veriyor.


Hafif ışıltılı, sedefli farları seviyorsanız bu palet sizin demirbaşınız olmaya aday. Renkler o kadar çeşitli ki bir bu, bir de nude bir far paletiyle ömürlük far ihtiyacınızı karşılayabileceğinizi düşünüyorum.

Sevgiler,

Ece


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
https://www.freelancer.com/affiliates/ecerusen