25 Şubat 2016 Perşembe

Pastel Daylong Lipcolor Kissproof 22 Swatch

Pastel Daylong Lipcolor Kissproof #22 (soldan 4. renk)


Merhaba,
Bugün size tanıtacağım ürün Pastel Daylong Lipcolor Kissproof 22
Yeni çıkan bu Pastel ruj, görselini görür görmez aşık olduğumuz, çok ama çok hoş bir mürdüm rengi. Kendisiyle aynı zamanda çıkan bir de 23 numaralı renk var ki o da şu yazının konusu :)
İlk bakışta çok zor bir  renk gibi gözükse de dudakta hiç de öyle durmuyor. Gideceğiniz mekana göre gündüz makyajınıza da dahil edebilirsiniz rahatlıkla. İnternette gördüğüm swatchlardan, şimdiye kadar kendisine yakışmayan kimseyi de bulamadım ayrıca.

Son zamanların yeni trendi olan ColourPop Ultra Matte likit rujlardan Zipper rengine seve seve muadil olabilir. Hatta ondan koyu olması nedeniyle çok daha rahat kullanılabilir.

Kalıcılığı serinin diğer ürünleri gibi başarılı, dudak kurutma konusunda bu da beni 20 numara kadar üzmedi.

Benim gibi becerikseniz bu ruju sürerken zorlanabilir, dağınık sürebilirsiniz. Bu noktada bir dudak kalemi edinmenizi öneririm. İşin garibi diğer renklerde, hatta kendisi kadar koyu olan Kissproof 23 numarayı sürerken bile bu kadar zorlanmamıştım. Renkten renge yapıları değişebiliyor.

Renk konusunda bir fikir verebilmek için görseller,




Bu seri hakkında en sevdiğim şeylerden biri de, dudağınızı Sezen Aksu dudağına çevirmeden dolgun ve bir tık büyük gösteriyor olması. Tabii ben bunun için çok hafif bir makyaj hilesine de başvurdum fotoğraflardan gördüğünüz gibi. Yakından bu kadar belli olduğuna bakmayın, renk koyu ve opak olduğu için uzaktan belli olmuyor hileniz :)

Sevgiler, 
Ece


NOT: Pastel Daylong Lipcolor Kissproof 22 numaralı rujun buğday tende nasıl durduğunu merak ediyorsanız İlayda'nın yazdığı incelemeye burdan ışınlanabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
https://www.freelancer.com/affiliates/ecerusen