22 Mart 2016 Salı

Beymen.com Guerlain İndirimi - Guerlain Meteorites Baby Glow

Beymen'in online alışveriş sitesi www.beymen.com'da Guerlain ürünlerine %15 indirimi görünce size acil bir öneri yapmak istedim. Tabii ki önerim canım, bir tanem, baş tacım, cildimin efendisi Guerlain Meteorites Baby Glow.

Bendeki rengi ülkemizde bulunan en açık rengi olan Clair. Yalnız ben ülkemizde bulunan en açık ten rengine sahip olmadığım için, mavi alt tonlu bir beyazsanız ve benden çok daha açık ten rengine sahipseniz bu renk size yine koyu kalacaktır. Ürün pembe alt tonlu bir de, o yüzden blind buy olayına pek açık değil. Denemeniz gerek.

Bir diğer uyarım da yağlı/karma cilde sahip değilseniz ürün cildinizle pek barışmayacaktır. Bu ürünün tamamen yağlı ya da karma ciltler için çıkarıldığını düşünüyorum hatta. Sürdükten bir süre sonra cildinizdeki yağ ile bütünleşiyor, kendi cildinizmiş gibi görünüyor ve normalde yağlı görünecek cildiniz son derece doğal dewy bir görüntü alıyor. Gerek dışarıda, gerek fotoğrafta bu ürünü ne zaman sürmüş olsam cildimin çok güzel olduğu iltifatlarını aldım. Oysa ki son zamanlarda cildim en kötü zamanlarını yaşıyor. Böyle bir ürün :) Fiyatını hakediyor.


Normalde 200tl'ye ulaştı fiyatı. Ancak Beymen indirimi ile şu an 170tl'ye edinebilirsiniz. Ben bu fırsatı kaçırmamanızı öneririm.

Bir fotoğraf geçen seneden, bir fotoğraf da bu seneden koyacağım. Böylece cildimin saçmalamadan önceki duruşu ve saçmaladıktan sonraki duruşu arasındaki minimum farka şahit olabileceksiniz :) Alttaki görüntü sadece tek kat uygulanmış hali. Maksimum kapatıcılık istiyorsanız 2 kat sürün, yine de doğallığından bir şey kaybetmiyor.


Baby Glow hakkındaki bir diğer inceleme yazımı okumak isterseniz, link;
http://perishcope.blogspot.com/2015/07/guerlain-meteorites-baby-glow-incelemesi.html




2 yorum:

  1. Gerçekten çok canlı ve çok güzel durmuş! Tam "baby", adına yakışır bir görünüm vermiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler! gözüm kapalı herkese tavsiye ediyorum onlarca fondöten denememden sonra kendi holy grail fondötenimi buldum sonunda :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
https://www.freelancer.com/affiliates/ecerusen