1 Mart 2016 Salı

Hindistancevizi Yağı ile Saç Bakımı

***Sonuçları direkt görmek için fotoğraflar en altta***




Merhaba,
Bu yazı hindistancevizi yağının methini çok duyup, gerçekten de işe yarıyor mu diye soranlara gelsin çünkü bu yazıda "hindistancevizi yağının saça faydaları nelerdir, hindistancevizi yağı saç uzatır mı? " gibi soruların cevabını bulacaksınız.

Vakit kaybettirmeden başlıyorum :)

Hindistancevizi yağı, oda sıcaklığında sıvı formda bulunup belli bir derecenin altında katılaşan bir yağ. Yemeklere kullanmak için, cilt bakımı yapmak için, saçlarınıza kullanmak için en katkısız ve en faydalı ürünlerden biri. Gerçek hindistancevizi yağı kullanıyorsanız geçerli bu durum, eğer yukarıda bahsettiğim gibi katılaşmıyorsa içine mutlaka başka yağlar da katılmıştır veya fraksoniyel yöntemle elde edilmiştir, bu da tüm besleyiciliğinin gitmesi demektir, dikkatli olun.

Ben saç bakımımda nasıl kullandığımdan bahsedeceğim sizlere.

Öncelikle bir kaşıkla üründen saçımın boyutuyla orantılı bir miktarı alıyor ve bir kaseye koyuyorum. Saçımı iki kısma bölüyorum. Kaseye koyduğum yağdan mıncıklayıp, avucumun içinde eritiyor ve saçlarıma uyguluyorum. Bir fırça ile tarayıp saça eşit şekilde yayılmasını sağlıyorum. Ben saç diplerime de sürüyorum bu arada.
Saçım uzunsa arkadan dişli toka ile topuz yapıyor, kısaysa hiçbir toka kullanmadan o gün kullandığım yastığı temiz bir havluyla sarıp öyle uyuyorum. Sabah kalktığımda banyoya giriyorum. En önemli kısım olan arındırma kısmında, saçı arındıracağım derken hırpalamamak çok önemli. Kolay arındırmak için saçımı daha kuruyken şampuanlayıp ve şampuanı bu şekilde köpürtüp sonra duruluyorum. Bir kez daha şampuan uygulayıp tekrar duruladıktan sonra saçım  yağdan kolayca arınmış oluyor.

İlk kullandığım günü hatırlıyorum. Saçım o zamanlar sarıydı ve işlem görmekten aşırı yıpranmış duruma gelmişti. Saç konusunda çok şımarığımdır, 10 senedir saçımı defalarca işleme maruz bıraktığım halde hiç yanmadığı için, bundan sonra da yanmaz sanıyordum. Öyle olmadı, keçe gibi oldu ve ben ufak çaplı bir şok geçirdim. Kerastase, Schwarzkopf gibi markaların profesyonel ürünleri de dahil ne denesem kar etmemişti. Ben de hindistancevizi yağının abartıldığını düşündüğümden "En kötü yemeğe kullanırım." diyerek bir adet edinmiştim. Ertesi sabah uyandığımda saçımın nasıl parladığını ve nasıl yumuşadığını gördükten sonra kendisini rutinime ekledim. Bir sürpriz de haftada bir kullandığım bu ürün sayesinde saçımın eskisine nazaran daha çabuk uzadığını görmem oldu. Evet bu ürün saç da uzatıyor. Saç çıkartıyor mu bilemiyorum, o konuda bir deneyimim olmadı.

Kısacası içinde zerre kimyasal olmayan, hiçbir hayvan testine tabii tutulmayan yani cruelty free olan bu ürünü "Yemediğim şeyi saçıma sürmem." mentalitesindeki arkadaşlara şiddetle tavsiye ediyorum. İçinde silikon bulunan ve etkisi sadece günlük olan saç bakım ürünlerini boşverip, en doğalına yönelmenizi tavsiye ediyorum :)


Bendeki yağ the LifeCo markasının hindistancevizi yağı. Ama başka markalarda da muadillerini bulabilirsiniz. Gerçi şunu söylemeliyim lifeco'nun yağı denediğim diğer markaya kıyasla daha saf geldi bana. Siz yine de deneyip, hangisinden daha çok verim aldıysanız onu kullanın derim.

The LifeCo 'nun hindistancevizi yağı Macrocenter marketlerinde satılıyor, online alışverişe elverişli bölgedeyseniz internet sitesinden sipariş edebilirsiniz. Ayrıca markanın kendi sitesinde de satılıyor diye hatırlıyorum. Onun dışında nerelerde bulunur pek bilgim yok. Organik ürünler satan bazı dükkanlarda da görmüşlüğüm var ama sürekli bir stok akışı olmadığından net bir şey söyleyemeyeceğim.

Aşağıdaki fotoğraflar bugünden geçmişe doğru gidiyor.

Sevgiler :)

Ece



Sonuçlar:






3 yorum:

  1. Süper! Ben de neredeyse 1 senedir hindistancevizi yağı kullanıyorum saç bakımı için ve saçlarım hem sağlıklı hem de çok hızlı uzuyor. Ayrıca süper bir göz makyajı temizleyici, aklında olsun! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğanın mucizesi resmen! Ama ben gözlerim için kullanamıyorum o hissi sevmediğimden, yine de düşününce kirpikleri de uzatır kesin bu tatlış, belki saçma inadımı yenip ben de göz makyajı temizleyici olarak kullanabilirim :) Teşekkürler <3

      Sil
    2. Benim kaşlarıma ve kirpiklerime yararı oldu kesinlikle Ece :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
https://www.freelancer.com/affiliates/ecerusen