5 Mayıs 2016 Perşembe

Look Book #22: The Mystery Machine



"Delilik ve kaçıklık arasında ince bir çizgi var; ve o çizgiyi ben yıllar evvel aştım."
                                                                                      Scooby Doo



                  


Bu kıyafetle kendimi Scooby Doo'daki Daphne gibi hissettim; başlığın ilhamı buradan geliyor.
Birlikte gizem çözmek isteyen var mı?


"Scooby Doo bize gerçek canavarların insanlar olduğunu öğretti."



"There is a fine line between crazy and insane. I passed that line years ago."
                                                                                               Scooby Doo

I felt like I look like Daphne from Scooby doo; that's inspired me for the headline of this post.
Who wants to solve mysteries with me?




Elbise/Dress: Zara
Gömlek/Shirt: H&M
Çanta/Bag: Yargıcı
Bot/Boots: Deichmann
Çorap/ Tights: Penti


"Scooby taught that us real monsters are humans."







5 yorum:

  1. Bayıldım bayıldım Zeynep!!! Şahane kombin!!!! Bu arada, boyu kısa olanlarda o çoraptaki yazının diz üstüne çıktığını biliyor muydun? :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Başakcım! Ben de çok severek giydim gerçekten :) Evet o yazıkısmı çorabın paketinde de diz üstünde duruyordu ama ben zorlayarak dize kadar çıkarabiliyorum, yürüyünce yine aşağı iniyor :D :D
      Benim boyum zaten beden tablosundaki boy sınırlarının içinde de yer almıyor; çorap şirketlerine buradan 'Ha bu uzun boylular size ni etti?!' diye sesleniyorum bu vesileyle. 1.82 boyunda kadınlar da var bu ülkede :(
      Çok öpüyorum!
      Zeynep

      Sil
    2. Ay 1,82 mii??? Aman yaleppiciğim! Yani allahın işine karışılmaz ama arkadaş, senden bir 10 cm kısıp bana bir 10 cm ekleyivereymiş yüce rabbim de hepimiz mutlu mesut yaşasaymışız olmaz mıymış acaba? :)))) Maşallah valla :) (imza: 1,58'lik hobit Başak)

      Sil
    3. Hahahaha Başak çok tatlısın! Keşke boy ve kiloyu çıkartıp dağıtabilsek!
      Ben hep kısa boylu olma fikrini çok tatlı bulmuşumdur, ara boy olmaktan daha iyi, ayıp olmazsa portatif oluyor insan; ben hiç birinin kucağına çıkma boynuna asılma gibi şeyler yaşayamadım çok özeniyorum. Kuck taşınmayı çok seven birçocuktum o günleri çok özlüyorum çünkü çok çabuk uzadım.
      Bir de topuklu giyince farklı gezegenden gelmişsin gibi de bakmıyorlar. Bu ülkede pratik kısa olmak. Mesela her türlü taşıtta dizlerimle yakın arkadaşlıklar geliştirmek durumunda kalıyorum mesela; hiç hoş değil:D :D

      Sil
    4. Ay ben sana daha çok güldüm Zeynep :)))) Bak yazdıklarının hepsi çok doğru. Minnak olmanın kesinlikle böyle avantajları var! En çok da seyahatlerde iki koltuk arası mesafenin hiç önemli olmaması açısından seviyorum :D İşte bi giydiğin her şeyin yakışmaması ve tüm pantolonların yarısı kadarını kestirme sorunu var, o da olmayaymış iyi bişeymiş diycem neredeyse kısa boylu olmak :)))) Gerçekten pantolonun modeli bozuluyor yaaa :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
https://www.freelancer.com/affiliates/ecerusen